Bestelinformatie
Nadat je een bestelling via de website hebt geplaatst, ontvang je direct een bevestigingsmail. Deze bevestigingsmail bevat een uniek bestelnummer dat je kunt gebruiken om de status van je bestelling op te vragen. Ook krijg je het track & trace nummer van PostNL, zodat je kunt zien wanneer en of je bestelling is afgeleverd. Als je verdere vragen hebt kan je mailen met support@homechemistry.nl of een gesprek starten via het chatvenster rechts onderin het scherm. Let op: wij zijn niet altijd direct bereikbaar via de chat en raden daarom aan ons te mailen.

Verzendinformatie
Alle producten op onze site hebben wij op voorraad, behalve als dit anders is aangegeven bij het product. De bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen bij u thuisbezorgd. PostNL levert niet op zondag en maandag, dus als je op zaterdag of zondag besteld dan wordt je bestelling op dinsdag uitgeleverd.

Verzendkosten
Wij rekenen bij bestellingen vanaf €27,00 geen verzendkosten. Wij verzenden alle zendingen per brievenbuspakket (€3,95) met track & trace zodat het voor zowel u als klant, als voor ons als winkel, duidelijk en inzichtelijk is dat de bestelling is verzonden en ook daadwerkelijk is afgeleverd bij u.

Verpakking
De bestellingen worden discreet verpakt. Het enige wat op de buitenkant staat is jouw adres en ons retouradres. Het retouradres is niet Homechemistry maar Whazoo, zodat het voor derden niet achterhaalbaar is dat u een bestelling bij Homechemistry heeft gedaan.

Betaalmogelijkheden
Je kunt betalen door middel van iDEAL, bank overschrijving of Bitcoin. Mocht je een betaling willen doen met Bitcoin dan kun je je bestelling plaatsen als bank overschrijving, en stuur je ons je ordernummer via WhatsApp. Vervolgens sturen wij je het Bitcoin bedrag en een betaaladres waar je de Bitcoin heen kan sturen.

Overige informatie
Als de producten om wat voor reden dan ook niet aankomen, starten wij eerst een onderzoek bij PostNL. Dit kan enige tijd duren. Als er duidelijkheid is over wat er mis is gegaan met het pakket en blijkt dat de fout bij ons ligt, dan versturen we de bestelling opnieuw of krijg je je geld terug.