Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact op via WhatsApp op 06 4414 4433.

  • Ik snap de standaard kortingen niet op de site, hoe werkt dat?
    Hoe meer items je zet in je winkelmand, hoe lager de prijs per stuk wordt.
    Hoe meer items je besteld in 1 order, hoe meer korting je krijgt op de totale bestelling. Een item wordt dus steeds goedkoper, of je nu 10 dezelfde items kiest of 10 verschillende items zet in je winkelmand. Tussen 3 en 10 items krijg je steeds meer korting; bestel je 3 item dan kosten deze bijvoorbeeld €17,32 per stuk.
    Zet je 4 willekeurige items in je winkelmand dan daalt de prijs naar €16,24 per stuk, bij 10 items in je winkelmand daalt de prijs zelfs naar €13,00 per stuk.
    Vanaf 25 en 50 items wordt de stuksprijs van een item ook steeds lager, tot de maximale korting bij 100 items (€9,45 per item)

    We werken niet met vaste hoeveelheden, maar verkopen onze producten per item.
    Het lijkt een beetje raar maar het is best wel slim eigenlijk. Zo kunnen we klanten die veel van hetzelfde kopen een flinke korting geven. Maar belangrijker, op deze manier kunnen we onze klanten die veel verschillende producten tegelijk kopen dezelfde korting aanbieden als klanten die een grote hoeveelheid van hetzelfde product aanschaffen.

    We hanteren verschillende hoeveelheden per product.
    Om per item te kunnen verkopen, hanteren we verschillende inhoud per product, afhankelijk hoe duur de inkoop van een product is.
    Voorbeelden:
    10 items 3-CMC Crystalline Powder (2gr) = 20 3-CMC Crystalline Powder (2gr).
    10 items 1P-LSD blotters = 30 x 150mcg blotters
    10 items 2-FMA poeder = 10 gram 2-FMA poeder

    Voorbeeld
    De item prijs voor alle producten is over de hele site hetzelfde, maar als je meerder items in je winkelmand plaatst dan daalt de prijs per stuk.
    Bij onderstaande voorbeelden hebben we 5 items gekozen, en is de prijs €76,95. Je betaald in dit voorbeeld dus €15,39 per item, ongeacht welke items je kiest.

    Bestelling A:
    2 items 2-FMA, 1 item 6-APB, 2 items 2-FDCK = totaal 5 items.
    Bestelling B:
    1 item Bromazolam, 2 items 2-FMA, 1 item 4F-Methylfenidaat, 1 item 2-FA = totaal 5 items.
    Bestelling C:
    5 items 1P-LSD = totaal 5 items

    Let dus op de hoeveelheid items in je bestelling:
    Heb je bijvoorbeeld 8 of 23 items in je winkelmand, dan is het erg verstandig om er nog 2 bij te kiezen om de extra korting te claimen.
  • Ik heb meerdere items van hetzelfde product besteld, maar ik heb maar 1 zakje gekregen, hoe kan dit?
    We verpakken onze producten in zakjes met verschillende kleur en verschillende inhoud:
    Zilver zakje = 1 item
    Goud zakje = 2 items
    Paars zakje = 5 items
    Blauw zakje = 10 items
    Zwart zakje = 25 items
  • Wat is de levertijd van de producten?
    Al onze producten op onze site zijn uit voorraad leverbaar. Je bestelling is in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis als je voor 19.30 besteld met pakketpost. 
  • Wanneer je een bestelling plaatst met brievenbuspost zal deze de zelfde werkdag verstuurd worden als deze voor 17.00 is besteld.
  • Betaal ik ook verzendkosten?
    Kies je voor pakketpost dan zijn de verzendkosten €6,95. 
    Alle orders vanaf €51,96 die worden verstuurd met brievenbuspost zijn zonder verzendkosten.

  • Hoe ziet een zending eruit?
    De bestellingen worden discreet verpakt. Het enige wat op de buitenkant staat is jouw adres en ons retour adres.
  • Kan ik de status van mijn bestelling inzien?
    Na de verwerking van je order krijg je per mail een track en trace van de desbetreffende vervoerder. Zo kan je online volgen waar je bestelling is. Bij brievenbuspost is de track en trace helaas beperkt, wil je zekerheid kies dan voor pakketbezorging.

  • Mijn zending is niet aangekomen, wat nu?
    Bij brievenbuspost is de levering helaas op eigen risico: vaak wordt normale post niet op alle punten gescand en is het onduidelijk voor ons of een zending daadwerkelijk is aangekomen. Wel wordt een brief gescant bij inname, zodat je zeker weet dat wij je brief hebben verstuurd.
    Pakketpost wordt wél goed gescand en snel geleverd, daarom neemt Homechemistry alle verantwoordelijkheid en garanderen wij een goede levering. Kies je voor een afhaalpunt dan zijn wij verantwoordelijk voor levering tot het afhaalpunt.
    Mocht de zending niet zijn aangekomen, wacht dan nog enkele dagen voordat je contact opneemt, vaak wordt de zending alsnog geleverd.

  • Ik heb mijn bestelling betaald maar ik heb me toch bedacht, wat nu?
    Neem direct contact op per WhatsApp om de order te annuleren. Door het grote aantal bestellingen per dag leveren wij de zendingen meerdere keren per dag af, het kan daarom zijn dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren. Wel kan je altijd je bestelling binnen 14 dagen retour sturen.

  • Wat is de zuiverheid van jullie producten?
    Al onze producten worden direct vanuit de beste fabrieken in Europa ingekocht, waardoor wij een constante, bijzonder goede kwaliteit kunnen uitleveren.

  • Waarom zijn jullie zoveel goedkoper dan andere webshops?
    Wij kopen onze producten groot in, zodat wij de hoogste kwaliteit kunnen leveren voor een hele scherpe prijs.

  • Zijn alle producten legaal op de site?
    Ja, alle producten van Homechemistry zijn nooit bij de wet verboden. Mocht een stof onverhoopt toch verboden worden, dan zullen wij uiteraard direct stoppen met de verkoop van een dergelijk product. Zo weet je zeker dat je nooit een illegaal product in je brievenbus krijgt.

  • Wat als een product door een nieuwe wet niet meer verkocht mag worden?
    Dan stoppen wij uiteraard met het aanbieden en uitleveren van dit product dus wordt dat product ook meteen van de website gehaald.

  • Wat is het verschil tussen een pellet en een blotter?
    Een pellet is samengeperst product in pilvorm. Een blotter is een kleine zegel waar het product in is gedrenkt. 

  • Wat is de inhoud van de pellets die ik heb ontvangen?
    De inhoud staat op de website bij het desbetreffende product. 

  • Ik heb betaald met overboeking , maar mijn bestelling is nog niet verwerkt, hoe komt dat?
    De verwerking van een order die betaald is via overboeking kan een dag langer duren, omdat wij de order vrijgeven op het moment dat de betaling binnen is. Dit is vooral het geval als je betaald met een buitenlandse rekening.

  • Hoe kan ik jullie bereiken?
    Je kunt met ons chatten via WhatsApp: 06 44 14 44 33.

    Openingstijden van de helpdesk:
    Maandag       09:30 – 20:00
    Dinsdag         09:30 – 20:00
    Woensdag     09:30 – 20:00
    Donderdag    09:30 – 21:00
    Vrijdag           09:30 – 21:00
    Zaterdag       10:00 – 13:00
    Zondag          17:00 – 21:00

    Buiten de openingstijden van de helpdesk kun je een e-mail sturen.
    We proberen je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.