Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact op via WhatsApp op 06 4414 4433.

  • Ik snap de kortingen niet op de site, hoe werkt dat?
    Hoe meer je bestelt op onze site, hoe meer korting je krijgt op de totale bestelling. Tussen 1 en 10 items krijg je steeds meer korting, en vanaf 25, 50 en 100 items krijg je ook extra korting.

    We werken niet met vaste hoeveelheden, maar met vaste prijzen. De hoeveelheden van de stoffen verschilt per item, maar de prijs van elk item blijft gelijk. Het lijkt een beetje raar maar het is best wel slim eigenlijk. We hanteren dus vaste prijzen per unit voor alle producten.

    Je hebt daardoor altijd dezelfde hoge kortingen!
    We hanteren vaste prijzen per item voor alle producten -maar dus per product verschil in de hoeveelheid per 1 item- zodat je per bestelling elk gewenst product (in elke gewenste hoeveelheid) kan combineren maar toch altijd dezelfde mooie kortingen krijgt!

    Voorbeeld
    De item prijs voor alle producten is over de hele site hetzelfde. Dus de prijs voor bijvoorbeeld 3 items is altijd hetzelfde; bij bv 3x 3-mmc is de prijs € 43,00, maar bij bv 3x etizolam is die prijs ook € 43,00, en bv bij 3x 4-FMA is de prijs ook € 43,00. Enz enz.

    Je kan ALLE producten combineren in 1 bestelling! – 3 voorbeeld bestellingen ter uitleg:
    Bestelling A:
    2 items 2-FMA, 1 item 3-mmc, 2 items 2-FDCK = totaal 5 items.
    Bestelling B:
    1 item etizolam, 2 items 2-FMA, 1 item 4F-Ritalin, 1 item 2-FA = totaal 5 items.
    Bestelling C:
    5 items 3-mmc = totaal 5 items

    Bij alle bovenstaande bestelvoorbeelden is de prijs € 64,00* (dit is de vaste prijs voor 5 items, welke je ook combineert)

    Let op: verschillende hoeveelheid per product!
    Voorbeelden:
    10 items Fine Crystalline Powder = 17 gram 3-MMC.
    10 items kristal of handgemalen poeder = 14 gram 3-MMC.
    10 items 2-FMA poeder = 10 gram 2-FMA poeder
    etc. etc.

    Je kunt al onze producten combineren om zo tot de 10 of 25 items te komen.
  • Ik heb meerdere items van hetzelfde product besteld, maar ik heb maar 1 zakje gekregen, hoe kan dit?
    We verpakken onze producten in zakjes met verschillende kleur en verschillende inhoud:
    Zilver zakje = 1 item
    Goud zakje = 2 items
    Paars zakje = 5 items
    Blauw zakje = 10 items
    Zwart zakje = 25 items
  • Wat is de levertijd van de producten?
    Al onze producten op onze site zijn uit voorraad leverbaar. Je bestelling is in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis als je voor 20.00 besteld met iDEAL betaling. 
    Zaterdag voor 14.00 bestellen met pakketpost is maandag in huis. 
    Zaterdag bestellen met brievenbuspost is dinsdag in huis.
    Zondag bestellen is dinsdag in huis. 
    Let wel, de bezorging kan soms een dag extra in beslag nemen.
  • Betaal ik ook verzendkosten?
    Kies je voor pakketpost dan zijn de verzendkosten 5,95. 
    Alle orders vanaf 43,00 die worden verstuurd met brievenbuspost zijn zonder verzendkosten.

  • Hoe ziet een zending eruit?
    De bestellingen worden discreet verpakt. Het enige wat op de buitenkant staat is jouw adres en ons retour adres. Het retour adres een postbus van Office Supply NL. We doen dit zodat je aan de buitenkant van de zending niet kan zien wat er in zit.
  • Kan ik de status van mijn bestelling inzien?
    Na de verwerking van je order krijg je per mail een track en trace van de desbetreffende vervoerder. Zo kan je online volgen waar je bestelling is. Bij brievenbuspost is de track en trace helaas beperkt, wil je zekerheid kies dan voor pakketbezorging.

  • Mijn zending is niet aangekomen, wat nu?
    Bij brievenbuspost is de levering helaas op eigen risico: vaak wordt normale post niet op alle punten gescand en is het onduidelijk voor ons of een zending daadwerkelijk is aangekomen.
    Pakketpost wordt wél goed gescand en snel geleverd, daarom neemt Homechemistry alle verantwoordelijkheid en garanderen wij een goede levering. Kies je voor een afhaalpunt dan zijn wij verantwoordelijk voor levering tot het afhaalpunt.
    Mocht de zending niet zijn aangekomen, wacht dan nog enkele dagen voordat je contact opneemt, vaak wordt de zending alsnog geleverd.

  • Ik heb mijn bestelling betaald maar ik heb me toch bedacht, wat nu?
    Neem direct contact op per WhatsApp om de order te annuleren. Door het grote aantal bestellingen per dag leveren wij de zendingen meerdere keren per dag af, het kan daarom zijn dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren. Wel kan je altijd je bestelling retour sturen.

  • Ik wil graag iets weten over de werking van een product, kan ik dat vragen aan jullie?
    Wij kunnen vanwege juridische redenen geen uitspraken over dat soort dingen doen. Al onze producten zijn namelijk niet bedoeld voor consumptie. Bij elk product kan je een link vinden naar een externe website voor chemische informatie over dat product.

  • Wat is de zuiverheid van jullie producten?
    Al onze producten worden direct vanuit de beste fabrieken in Europa ingekocht, waardoor wij een constante, bijzonder goede kwaliteit kunnen uitleveren.

  • Waarom zijn jullie zoveel goedkoper dan andere webshops?
    Wij kopen onze producten groot in, zodat wij de hoogste kwaliteit kunnen leveren voor een hele scherpe prijs.

  • Ik zie verschillende soorten 3-MMC op de website, wat is het verschil daartussen?
    Alle soorten zijn van de hoogste kwaliteit, er is geen kwaliteitsverschil. We hebben extra witte 3-MMC, deze komt van een andere fabriek dan de normale 3-MMC en heeft dezelfde kwaliteit.
    We verkopen machinaal gemalen, kristal en hand gemalen. De machinaal gemalen 3-MMC is erg fijn gemalen, wordt apart ingekocht en is wegens de grote inkoop bijzonder scherp geprijsd. De kristal 3-MMC wordt uitgeleverd als kristallen. De handgemalen 3-MMC wordt door ons gemalen en is van dezelfde batch als de kristallen.

  • Zijn alle producten legaal op de site?
    Ja, alle producten van Homechemistry zijn nooit bij de wet verboden Onze producten zijn nadrukkelijk niet voor consumptie. Het is dus belangrijk ze op een veilige plek te bewaren, buiten het bereik van kinderen of dieren.

  • Wat als een product door een nieuwe wet niet meer verkocht mag worden?
    Dan stoppen wij uiteraard met het aanbieden en uitleveren van dit product dus wordt dat product ook meteen van de website gehaald.

  • Wat is het verschil tussen een pellet en een blotter?
    Een pellet is samengeperst product in pilvorm. Een blotter is een kleine zegel waar het product in is gedrenkt. 

  • Wat is de inhoud van de pellets die ik heb ontvangen?
    De inhoud staat op de website bij het desbetreffende product. 

  • Ik zie dat ik met iDEAL kan betalen, wat komt er op mijn afschrift te staan?
    Op je afschrift staat geen Homechemistry maar een andere, discrete naam die niet gerelateerd kan worden aan ons.
    Er staat een discreet bestelnummer op je bank afschrift, nooit een productnaam.

  • Kan ik ook met Bitcoin betalen?
    Jazeker, sinds kort accepteren we ook betalingen met Bitcoin.

  • Ik heb betaald met overboeking of Bitcoin, maar mijn bestelling is nog niet verwerkt, hoe komt dat?
    Overboeking kan een dag langer duren, omdat wij de order vrijgeven op het moment dat de bestelling binnen is.