Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan contact op via WhatsApp op 06 4414 4433.

  • Wat is de levertijd van de producten?
    Al onze producten op onze site zijn uit voorraad leverbaar. Je bestelling is in de meeste gevallen de volgende dag in huis als je voor 17.00 besteld met iDEAL betaling. 
    Maandag t/m vrijdag voor 17.00 bestellen is de volgende dag in huis.
    Zaterdag voor 16.00 bestellen met pakketpost is maandag in huis. 
    Zaterdag bestellen met brievenbuspost is dinsdag in huis.
    Zondag bestellen is dinsdag in huis. 
    Let wel, de bezorging kan soms een dag extra in beslag nemen.
  • Betaal ik ook verzendkosten?
    Kies je voor pakketpost dan zijn de verzendkosten 4,95. 
    Alle orders vanaf 29,00 die worden verstuurd met brievenbuspost zijn zonder verzendkosten.

  • Hoe ziet een zending eruit?
    Het enige wat op de buitenkant staat is jouw adres en ons retouradres. Het retouradres is Whazoo, zodat het voor derden lastiger achterhaalbaar is dat u een bestelling bij Homechemistry heeft gedaan.

  • Kan ik de status van mijn bestelling inzien?
    Al onze bestellingen worden verzonden met PostNL, waarbij je na verwerking van de order een track en trace via de mail krijgt. Zo kan je online volgen waar je bestelling is. Bij brievenbuspost is de track en trace helaas beperkt, wil je zekerheid kies dan voor pakketbezorging.

  • Mijn zending is niet aangekomen, wat nu?
    Bij brievenbuspost is de levering helaas op eigen risico: vaak wordt normale post niet op alle punten gescand en is het onduidelijk voor ons of een zending daadwerkelijk is aangekomen.
    Pakketpost wordt wél goed gescand en snel geleverd, daarom neemt Homechemistry alle verantwoordelijkheid en garanderen wij een goede levering. Kies je voor een afhaalpunt dan zijn wij verantwoordelijk voor levering tot het afhaalpunt.
    Mocht de zending niet zijn aangekomen, wacht dan nog enkele dagen voordat je contact opneemt, vaak wordt de zending alsnog geleverd.

  • Ik heb mijn bestelling betaald maar ik heb me toch bedacht, wat nu?
    Neem direct contact op per whatsapp om de order te annuleren. Door het grote aantal bestellingen per dag leveren wij de zendingen meerdere keren per dag af, het kan daarom zijn dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren. Wel kan je altijd je bestelling retour sturen.

  • Ik wil graag iets weten over de werking van een product, kan ik dat vragen aan jullie?
    Wij mogen wegens legale redenen niets vertellen over de eventuele werking van onze producten. Ze zijn namelijk niet bedoeld voor consumptie en worden ook niet als zodanig verkocht door ons. Je kunt op www.wikipedia.org of www.psychonautwiki.org veel informatie vinden over de chemische structuur van onze producten. 

  • Wat is de zuiverheid van jullie producten?
    Al onze producten worden direct vanuit de beste fabrieken in Europa ingekocht, waardoor wij een constante bijzonder goede kwaliteit kunnen uitleveren.

  • Waarom zijn jullie zoveel goedkoper dan andere webshops?
    Wij kopen onze producten groot in, zodat wij de hoogste kwaliteit kunnen leveren voor een hele scherpe prijs.

  • Ik zie verschillende soorten 3-MMC op de website, wat is het verschil daartussen?
    Alle soorten zijn van de hoogste kwaliteit, er is geen kwaliteitsverschil. We hebben extra witte 3-MMC, deze komt van een andere fabriek dan de normale 3-MMC en heeft dezelfde kwaliteit.
    We verkopen machinaal gemalen, kristal en hand gemalen. De machinaal gemalen 3-MMC is erg fijn gemalen, wordt apart ingekocht en is wegens de grote inkoop bijzonder scherp geprijsd. De kristal 3-MMC wordt uitgeleverd als kristallen. De handgemalen 3-MMC wordt door ons gemalen en is van dezelfde batch als de kristallen.

  • Ik heb meerdere items 3-MMC besteld, maar ik heb maar 1 zakje gekregen, hoe kan dit?
    We verpakken 3-MMC in zakjes met verschillende kleur en inhoud:
    Zilver zakje = 1 item
    Goud zakje = 2 items
    Paars zakje = 5 items
    Blauw zakje = 10 items

  • Zijn alle producten legaal op de site?
    Ja, al onze producten zijn legaal, maar niet bedoeld voor consumptie. Het is dus belangrijk ze op een veilige plek te bewaren, buiten het bereik van kinderen of dieren.

  • Wat als een product door een nieuwe wet niet meer verkocht mag worden?
    Dan stoppen wij uiteraard met het uitleveren van dit product en wordt deze ook meteen van de website gehaald.

  • Wat is het verschil tussen een pellet en een blotter?
    Een pellet is samengeperst product in pilvorm. Een blotter is een kleine zegel waar het product in is gedrenkt. 

  • Wat is de inhoud van de pellets die ik heb ontvangen?
    De inhoud staat op de website bij het desbetreffende product. 

  • Ik zie dat ik met iDEAL kan betalen, wat komt er op mijn afschrift te staan?
    Op je afschrift staat geen Homechemistry maar een andere, anonieme naam.

  • Kan ik ook met Bitcoin betalen?
    Jazeker, sinds kort accepteren we ook betalingen met Bitcoin.

  • Ik heb betaald met overboeking maar mijn bestelling is nog niet verwerkt, hoe komt dat?
    Overboeking kan een dag langer duren, omdat wij de order vrijgeven op het moment dat de bestelling binnen is.

  • Ik snap de kortingen niet op de site, hoe werkt dat?
    Hoe meer je bestelt op onze site, hoe meer korting je krijgt op de totale bestelling. Tussen 1 en 10 items krijg je steeds meer korting, vanaf 25, 50 en 100 items krijg je ook extra korting.